Friday, February 5, 2010

Kali ni saya mengaku saya jahat

Subhanallah..perasaan marah tak terkawal lagi dlm hati,tapi masih dpt dikawal dari terbuat sesuatu yg mudarat..Walaupun saya mmg seorang yg cepat pemaaf,tapi batas2 nya masih ada..sekali dua boleh dimaafkan tapi kalau 5-6 kali atau sentiasa buat org marah dan cemuh,siapa boleh tahan dgn sikap suka-suka minta maaf tanpa ada usaha utk perbetul kesilapan yang sama..

Akhirnya saya berkeputusan tidak akan ambil peduli lagi urusan mereka yang "tolol" dan membazir duit kompeni itu..nak buat apa pun buatlah,yg rugi kompeni..

Pertama kali saya mengaku didepan staf yang saya akan bersikap jahat dgn membiarkan mereka tidak akan saya tolong lagi selagi tidak perbetul kesilapan dan sikap mereka sendiri..

5 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kenapakah abang uxop?

sabar ye ?

c00l bebe :))

Unknown said...

Adeqqu Lol..

Penyelia malas dan berlagak otai tapi tak tahu buat kerja..berlakon rajin depa boss shj..

Sabar..sabarrr..sabbaariahh..hehee

nak beli mint cool di Kdai Lol nanti k...

LiPaNkEtaWa said...

hek eleh..
dulu bukan main puji lg..
baguih la..cekap la..
tu la dia habis madu sepah dibuang..
kahkahkah..

Unknown said...

Lipanketawa..

ekk elelehh..dulu pom bukan main kita puji dia sbb kerja mcm pelat..

Hanya Eng sahaja yg kata dia baguih dok ada sbb nak suruh Freddy lari..

Last2 padan muka Eng dpt staf tau telepon tp tak tau nak buat kerja..aku suruh buat longkang 230mm u-drain Utk TNB paling simple pom terkebil2 sampai seminggu,kalu siap takpa,ni sampai skang tak jadi2 lg..mampuih la MCSB

LiPaNkEtaWa said...

wooo..
payah ooo nk bt longkang..
ang ingt senang ka..ang soh dia bt box culvert la..
tu br dia punya stendet..
ahaha..

Islamic Clock