Friday, July 3, 2009

Murid & Chekgu Yg Pening

Seorang guru yang sudah menerangkan pelajaran Sejarah dan mempersilakan muridnya untuk bertanya.

Guru: “Baik,murid-murid.. apakah ada yang ingin bertanya?”

Suasana Hening… setelah 360 saat berlalu…

Murid: “Chekgoo.. saya mau bertanya…”

Guru: “Ehm… ya?”

Murid: “Apakah saya boleh bertanya?”

Guru: “Ya,boleh.”

Murid: “Oh,terima kasih Chekgoo…”

Guru: “Laa… Jadi apa yang kamu nak tanya?”

Murid: “Ya… yang tadi yang saya tanyakan…”

Guru :"Apa dia yg kamu nak tanya?

Murid ; "Saya cuma tanya..bolehkah saya bertanya..tu jek..chekgoo dah jawab boleh tadi kn..kira ok lah tu..lalalaa"

3 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

bang uxop. saya mahu tye voleyhhh?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

bang uxop. saya mahu tye voleyhhh?

Unknown said...

Lol quh..
mao taknye ke?..takboyleh..takboylehhh..

kerana diriquh bukan cheekkgoo ittoo..muhaahaaaa..

kalu nak bg kepsi sayap tu okeh je..ittoo mmg voleyhhh..

Islamic Clock