Sunday, January 3, 2010

1Malaysia

Owhh..ari ini rambut saya telah hilang..terasa begitu sekali kerana tetiba kepala ini pening dan terpaksa bercukur licin...dan tetiba macam dah berpakat plak anggota badan ni,gigi pulak rasa sakit..humm..dengan gigi geraham sekali hilang dicabut..

................................................................
"Uxop smpai hati hangpa tak pergi kenduri kahwin ke rumah saya di Chuping,Perlis"luahan hati sub-kon saya.

"Laa..ingatkan tak pergi takpa.Lagipun mmg jauh dari Jeniang nak ke Chuping tu."Aku berkata.

"Takkan takleh call utk bgtau yang tak bulih datang,saya memang dh standby lauk utk you orang"dia mengeluh..

Alahaii..rasa bersalah nya...tapi mmg takleg pergi aritu sbb keduri dibuat masa hari kerja (hari rabu)..Mmg jauh betul..Ingat dalam sejam setengah utk smpai ke rumah dia..lagipun kalu saya sorang je mmg tak larat..

"Minta maaf bebanyak la..lain kali jgn buat time hari kerja."Aku meminta maaf..

"Tapi rugi juga tak pi rumah saya sebab majlis tu habis pukul 2 pagi..diaorang berkaraoke dgn lagu siam"dia membuka satu rahsia yg ntah apa-apa..

"Chehhh..tak rugi pom,takkan saya nak mabuk2 dgn org kampung siam sana"Aku membebel..

10 comments:

mountdweller said...

Salam UXOP

Nampaknya sudah menjadi amalan kita, kenduri yang menandakan kesyukuran tetapi diisi dengan amalan kebatilan. Kesian!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hihi :)


sebbaik kamoo tak pergi.

t lol babap bang uxop !

Anonymous said...

wei...budak siam tu si chada ke...keh22...kalau chada kawen tak habaq aku memang nak kene tibai la dia tu...man_helang

rathiqah azmira rosli said...

lagu siam?


hehe


cbe bayang cmno lah incik uxop kita mau nyanyi lagu siam

hehe

UXOP said...

Wa'alaikumussalam Pakcik Din..

Betul kata pakcik tu..
semacam sudah jd kebiasaan, lama-lama dia jd tabiat..lepas tu anak cucu pulak ikut jd budaya pulak.Kalau tak beringat sekarang.

UXOP said...

Lol..

rasa2 mcm nak gi berkaraoke, tp takut kena bom 9x..so terus kansel..susah nak jawab nanti bila mati microphone dok kat mulut..hahaa

UXOP said...

Lol..

rasa2 mcm nak gi berkaraoke, tp takut kena bom 9x..so terus kansel..susah nak jawab nanti bila mati microphone dok kat mulut..hahaa

UXOP said...

Man helang Anom..

Chehh..si Chada mmg fobia bab2 kawen..hilang macho la,hilang keterunaan la..mcm2..

Kau tunggu lah umur dia 50tahun baru boleh tgk dia kawin..kahhkaahh..

UXOP said...

Man helang Anom..

Chehh..si Chada mmg fobia bab2 kawen..hilang macho la,hilang keterunaan la..mcm2..

Kau tunggu lah umur dia 50tahun baru boleh tgk dia kawin..kahhkaahh..

UXOP said...

Cik Rat..

Tak payah imagine sbb mmg pakcik uxop tak pandai nyanyi lagu siam..
Miming sajork mmg mengalahkan artis siam selatan..hahhaa..

Islamic Clock