Sunday, October 25, 2009

Mari Menyediakan Hidangan Pagi Ahad Bersama Iron Chef Uxop

Panjangnya tajuk N3 kali nih..ada kena mengena dgn panjang tali usus perut Chef Pak Uxop di pagi ahad ni...Hidangan ni patenkan dgn nama "Roti Bakar Bertaliarus Isi Ketam,Franfrukter Ayam Berkolamkan Sos Tartar"...Masakan dari Eropah Timur yang dipraktikkan di New Castle,Pantai Timur Kaiserslautern...



Cara Hidangan..
Mula-mula bakar roti dgn majerin(jgn curi roti Pak Bakar,nnti hangus bulu kaki dak pom bulu hidung),Kemudian amik frying pan yg leper panaskan atas dapur gas Petronas atau shell (takleh pilih sbb dua-dua harga sama),panaskan franfurkter dan crab fillet sehingga masak sedang2 sbb kalau hangit nnti rugi 8 kupang 5 duit.Hiaskan dgn 3 batang timun (amik 2 hiris ja) dan 2 biji tomato (pom 2 hiris ja taruk atas roti).Kemudian letakkan sos Tartar dari hypermarket (nk wat sendirik susah tu) dengan cili sos..Kemudian baca doa makan dan terus lenyapkan dia di depan mata anda..

8 comments:

Al Quds Travel said...

PROMOSI MUSLIM TOUR
“Mari Pakat Gi Jale”

TIANJIN-BEIJING
6DAYS 5NIGHT
HARGA DARI RM340

najwa hazirah halmi said...

smart resipi tuh...
t balik wa cuber..
ahakz~

pink_butterfly said...

abg uxop~ haiii.. rama2 dtg ni~~~

wah3, cedapnye bekpes ari ni...mntak sket bley? hehe...

UXOP said...

Dear Najwa..

ahakzz..jgn terpengaruh dgn gambar yg cantik tu...belu cuba,belum tau kan..

UXOP said...

Dear Miss/Madam Rerama terbang mewangi..

Skit tak boleh le Yann..mmm..kalu banyak tu boleh sbb nak suruh Yan tolong jual kn sekali kat kampus tu..heheee..harap2 Yann sihat yupp..

mountdweller said...

Salam UXOP

Nampak boleh tahan juga!

UXOP said...

W'salam Pakcik Din..

Boring2 sambil belaja masak skit2..skang zaman pantas pakcik..masak pun ala kadar dan pantas..hehee..nasi kerabu dan nasi ulam juga yg sedap..betul dak Pakcik?hehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

nak cikeeeeeeeeeeeeeeeeet

Islamic Clock