Tuesday, November 11, 2008

Photo siri 3 - kenapa awan?

Kenapa saya suka gambar AWAN...kerana ia memberikan interpretasi yg pelbagai rupa dan corak yang belainan setiap masa..begitu jugalah dengan kehidupan manusia..rambut sama hitam,hati lain2..TETAPI Islam hanyalah satu...walaupun berlainan bangsa yg menganutnya..All these photos shot was snapped at Jeniang,Gurun Kedah by author.






















6 comments:

hanis said...

masya allah...
indah

UXOP said...

Cik Hanis :
Maha Suci Allah yg menjadikan sesuatu itu mempunyai sebab2 nye..
Dia lah yg Maha Mengetahui dan kita boleh mentafsirkannya melalui ilmu dan pengalaman..

mountdweller said...

Uxop salam dariku,

Rupanya uxop juga seorang yang teliti memerhati. Bagus!

Bukankah Nabi Ibarahim menjumpai Tuhan kerana suka memerhati?

UXOP said...

Pakcik Din:
Wa'alaikumussalam..dgn pemerhatian ini sekurang2 nya dpt mendekatkn hati sy kepadaNya..jiwa ni sngt tersentuh dgn ciptaan Allah ni..maklumlah org mcm sy ni mudah lalai dgn dunia darah muda..
Sbnrnya sy sngt suka memerhati langit,bintang2 pd 29 ramadhan nk masuk 1 syawal.pd tgh mlm tu sy mst pandang ke langit melihat keagungan ciptaaNya.Disitula sy kenal diri sy.bulih menitis airmata tu Pakcik..Subhanallah

LiPaNkEtaWa said...

ko frust ke?
ustazah SP tu kan ada?
anak makcik nasi lomak depan petronas pun ada..haha..
sangap sgt dh ko ni..

UXOP said...

lipanketawa:
wei..sangap tu apa?aku tk mau kacau itu 2 orang..nnti lg frust..kalu adik dia aku mahu la..
mana cukup RM25 gi amik & anta kau ari tu..aku kebas duit lentah bulih ke..kih3..

Islamic Clock