Monday, February 8, 2010

Jatuh Hati Pandang Pertama Yang Ke Berapa Ntah

Hummm..Entah kenapa hati saya rasa gembira pelik..selalu rasa boring2 n nak makan2 sajork..tapi arini ntah dah jadi mcm gila bayang..Boleh percaya ke pertemuan sesingkat itu telah membuatkan saya gila bayang dan gila kucing..

Tghari td selepas menbuat site valuation di tapak, kami telah pergi makan nasi kandar Pak Ali di Pekan Jeniang..Bila smapai ke warung Pak Ali, kami ternampak segerombongan budak UITM Perak singgah utk makan tengahari..
"Abis la Nasi kandar Pak Ali tak sempat aku nak merasa pulak".saya mengomel.
Sangkaan saya meleset,rupa2nya Pak Ali baru buka kedai,so saya sempat lagi nak merasa keenakkan nasi kandar Pak Ali..

Tengah enak melayan makan,tetiba dalam reramai budak uitm,ada satu budak berpakai spek(saya mmg suka gadis berspek dan manis),diketegorikan lawa dan manis sedang terkebil-kebil memandang samada saya atau memandang Pak Hamid?Kalu dia tengok Pak Amid tak logik kan..Jadi opcoz dia tgk saya (pewasan cam tenuk aku ni) .saya pandang kat dia,saya senyum dan dia pun senyum..

Lepas tu saya sambung makan,tapi makan dalam keeadaan ber-etika tertib (berhemah) sambil mengontrol muka yg tak ensem..saya dapat rasa yg dia asyik tgk je kat saya,sampai dia diam kaku tak bercakap dengan member sebelah..

Lepas tu diorang sudah makan dan terus naik bas..Aisehhh..tak sempat nak bertanya nombor telepon laaa...

Sah sampai skarang menyesal gila-gila bayang...Muahaahaaa...pasal apa jadi hepi je arini,padahal tak dapat pun no.telepon apatah lagi berkenalan..

No comments:

Islamic Clock