Thursday, August 13, 2009

Catitan bergambar di minggu yg sibuk

Minggu agak sibuk agi..turun dan naik hutan bukit dh 2-3 kali dlm seminggu..redah hutan getah dan buluh serta kerisauan gangguan penghuni hutan lain..Hupdate dgn gambar je dulu ekkk..
Adesss..nak kena redah hutan tebal utk melihat kawasan sekitar projek

Hohhh..nak kena panjat ke atas ni yg teruk


Jangan cuba-cuba ganggu kawasan ni...mistik punya nih

Camna doirang boleh naek ke atas ni..pakai heli ke apa?


Ohh..Selamat Pengantin baru utk Osmanie dan Jue..hangpa mmg cekal dan sabaq dlm mengharungi hidup yg penuh liku ni..

8 comments:

mountdweller said...

Salam UXOP

Nampak macam tempat kegemaran Pak Din saja?

LiPaNkEtaWa said...

wahh..
dh beshaq dah anak botak..haha..
anak ang bila lg weh..ngeh3..

Siti said...

Hi, nak kongsi sesuatu.

Klik sini untuk membaca kisah En.Azizan4444 dari tinsusu87.blogspot.com

Jom kenali siapa Azizan4444 sebenarnya.

UXOP said...

Wa'alaikumussalam Pakcik..

Tempat kegemaran Pakcik ialah gunung..saya cuma panjat bukit je..tapi dua-dua tu mmg memenatkan juga ye..hehe..Harap pakcik sekeluarga sihat2 semua..

UXOP said...

Lipan..

ang tanya aku?ang pom bila agi..aku tgh meng-usha aweks psr mlm kat sini..hhaahaaa

UXOP said...

Cik Siti..
Hi..ya..shaye dh jenguk ..thks

miss lolly a.k.a luvfareda said...

jaat gila siti tuh.

hoho~ sian azizan.



leteyh jugak nampaknya kje bang uxop sari2 yea. panjat bukit bagai2.

kalau lolly, leh pitam sebolan nih.wakaka

UXOP said...

Lol que..

hohh..jgn slh sangka cepat dgn seseorang..dak baek...

pengsan sebolan sbb mls nk berjogging tu..wakkaakaa..

kene wat eksesais juga Lol..jgn dok dpn lappy je..amalkan gaya hidup sihat nnti mkn kepsi bnyk2..muhaahaa

Islamic Clock