Monday, July 20, 2009

Lawak Shawl dgn Daging

Pagi ahad semasa cuti thaipusam , ada seorang penjual daging yang baru memulakan perniagaan jual daging lembu ayam di Tanah Merah,Poskod 881112,Amerika Timur.Seperti biasa yg dilakukan oleh penjual daging yg berjaya ialah berteriak kuat guna radio buruk yg dipasang dekat pembesar suara ( mcm jual suratkhabar lamaaaa..)

“Dagiiiing! Dagiiiiinnngg!!!” teriaknya.

Seorang cik muda yang baru memakai shawlnye yang sedang sakit gigi terasa amat bising dan tergganggu sgt dgn suara buruk (maklumlah radio buruk yg diguna) teriakan si tukang daging.

Cik muda yg sakit gigi: “Hei, awak yg jual daging! Kamu ada otak takkk….!!!???”

Pejual daging : “Aisehhh.. kebetulan lak arini tak ada jual otak le, Cik yg sakit gigi. Hari ini shaye jual daging semua…”

Cik muda yg sakit gigi :"Wak lu la weiii..mmg takde otak sunggoh ni..pepagi dh menjerit"

Penjual daging :"Aiyaa..sudah mereng ke ni..shaye jual daging saja..adusss..ahhh..dak mau beli sudah le..mesti dueett dh abes beli shawl rainbaow ni."

...Heheee..adeiii..sakit pewoott nih..hahaaha

Opss p/s: citer lawak gila ni xde kaitan dgn sesape.mgkin sipi2 tu ade.kalu terasa tu cepat2 minum air supaya tak lekat tulang yupp..sowiii...

2 comments:

miss lolly said...

hamboihhhhhhhhhhhhh. sakan yew.

sipi2 pom terasa sket2 nih. hihi.

sape gerangan cik shawl renbow tu? ahahaha.

otak2 x jual ke bang uxop?

UXOP said...

Lol que..

Sipi belah mana tu..kiri?kanan..sila bg signal sblom amik selekoh ya..peringtan tuk pengguna Gen2 ja..

Ahhaahaa..wat-wat lupe lirik lak..

Aisehh..otak2 kat pasar mlm de le..spesel punye sbb otak2 tu de perisa hott n spaisi,cokelat,mulberry dan ribena..muhaahaa..

adoii..teringin nk mkn otak2 ms bulan posa nnti..

Islamic Clock