Wednesday, July 8, 2009

Posting Utk Undur Diri (1-3 hari)

Pix Of The Day - 8/7/09


Masa betul-betul cemburu dgn belog ni..maka dgn berat ati terpaksa ditinggalkan 1-3 hari utk menyiapkan kerja-kerja yang semakin getir..ye ke getir (padahal keja owang pon kita buat..hampehnye)..tp elok jugak sbb boleh berehat barang 1-2 hari dari ngadap laptop yg berjalur nih..seb baek ada komputer opis..see u all next 1-2(kalu cepat) /1-3 days.Rehat!!rehat!!..masa utk diri sendirik pon xde,ada ati nk rehat..aiyaaa..seb baek masa tuk Tuhan ada..Alhamdulillah..

9 comments:

mountdweller said...

Salam UXOP.

Sabar dan bekerjalah dengan ikhlas walau pun beban orang lain kita yang pikul. Semoga keikhlasan membawa berkat dan ganjaran yang baik dariNya.

UXOP said...

Waalaikumussalam Pakcik..

Insya Allah..Pesanan Pakcik mmg saya sentiasa ingat sejak dari N3 lepas lgi..Jika tidak kerana ikhlas itu mungkin kompani kami dh lama lari (6 bulan payment dari kerajaan sangkut)..ni pun masih tengah berusaha tuk org kawasan ni..boss mmg dh nak panggil cuti,tapi kami masih degil nk keja..cuma boleh bagitau boss supaya sabar skit sbb kerajaan mesti bayar cuma lambat je..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

mahu pergi ke manakah abgQuh? mahu tinggalkan lollykah? huwaaaaaaaaaaa :(:(

tapa la, kje la sehabes baik. jgn mengula okeh?

bye2~

Basuh Baju said...

jgn pergi lama sgt..:)

UXOP said...

Lol quh..
Daku pegi sbb kereja..bukan suke-suke k..tinggalkan Lol sekejap lor..tkkn nk bawa naek bukit yg smpai lenguh2 urat kaki..nak ikut ke?

UXOP said...

Basuh Baju..

sekejap je nih..naek turun bukit pastu smpai lah..hehee

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wehehehehehe. yeaaaay. kamoo suda kembali. yeyeyeyeyeyeyeyeyeyeeye!

naik bukit? lol suka camping2 nih.hahaa

UXOP said...

Lol quh..

kamoo minat camping-campong????
rasanye kamoo minat berkayak kt taman tasek titiwangsa je..muhahaaa

ni bukan gi camping..gi ni sbb nk tgk tapak projek..

kalu nk camping nnti dpn UM kita pasang khemah pastu duk dpn bilek kuliah sbb dak mao gi lewat kekelas..hihi

Anonymous said...

Cash Canada Acquires 18 EZ Cash Advance Stores. Others without dependable internet access might prefer faxing options for cash. Overnight bad credit loans are electronically forwarded into your bank account. [url=http://vnexaou.wakeboardreview.com/map.html]city view cash advance[/url] Fast Cash Advance Now with hassle free application process and instant approval. Cash advance loan is very costly cash even if you need 100 or 1000 cash to. Loans Online Instant Approval Guaranteed Navigation A quick online search.

Islamic Clock