Wednesday, July 8, 2009

Sudu

Pada suatu hari Senin yang lalu semasa cuti hari Deepavali, Incik Uxop telah ke kelinik Dr.Julia tuk mendapatkan rawatan H9N9(penyakit berjangkit dari tikus sawah)..

Dr.Julia : Incik kena amik 3 sudu ubat ni setiap hari.Pagi lps mkn nasi lemak,tgahri lps mkn
cendol dan malam lps mkn nasi goreng tomyam kong.

In. Uxop : Eh! tak boleh la lagu tu doktor.Nnti saya kene kuar kn duit agi.Mari kelinik ni pun
sedang-sedang aje.Tu pun lepas pecah duit tabung gajah kat umah.

Dr.Julia : Kenapa?

In.Uxop: Rumah saya ada dua sudu jer.tu pun satu tuk makan megi dan satu agi tuk wat air
tehbeng kurang manis (sbb nk jimat gula)..muhaahaaa..

Mmg save gila nih

2 comments:

mountdweller said...

Salam UXOP

Agak-agak sudu dibuat ulam cicah budu durian sedap tak?

UXOP said...

Waalaikumussalam Pakcik..

Haahaaha..ntah la Pakcik..kalu ada mgkin saya tak cuba sbb pelik benar bunyi nye..hihi..

tapi kalu tempoyak + ulam + budu durian hok tu saya mmg nak try benar..bukan setakat 2-3 sudu tapi 2-3 pinggan nasi kena tambah..hehe

Islamic Clock