Friday, June 26, 2009

Nostalgia Hitam Puitih

Bila tengok gambo hitam putih ni, rasa nk kembali ke zaman dulu-dulu(ITM perlis 1998)..Saya pon tak ingat mana satu gamba saya..err..cuba lh teka kalu berani...masa ni suma pewasan jd koperat..saya terpaksa pinjam seluar & kasut member sbb seluar slack dak sempat kering kerana membasuh memalam ari buta sebelum presentation keusahawanan..padan face-book aku..pinjam kasut lak sbb mmg saya takdak kasut hitam kulit.Selipar jamban adala..muhhaahaa...

6 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hoho.soklan susahni? bang uxop msti yg terpaling hensemmmmmmmmmmmmm kan? tu ja jwpnnya.

cop2.

nak tewka gak. musti 3 dr kiri atau 5dr kiri.mukakakaaka.

UXOP said...

Lol quh..
Owhhh..3 dr kiri yg depan ke belakang?..atau 5 dr kiri yg depan ke belakang..mmg ssh soklan ni sbb hanya owang belaja sikologi je leh mengagak dengan sikit tepat..hihi..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

semua blkng.. tukar2 no 6 kiri dr blkg lak?

aiihh.. kiranya lol xteror ag lorh ni? ngeee.

UXOP said...

Lol quh..
nehe..nehe babu ji..
muhahaaa..okeh2..
sbb Lol teka dak betul dgn ilmu sikologi,maka dgn guna ilmu astronomi yg tuan belog ni adalah 3 darik kanan barisan belakang..ensem ag tuh..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

adeh uxopQuh.

tekaannya salah pakkkkkkkkk. tolak sepoloh makah!

UXOP said...

Lol quh..
dak mao tolak..bang uxop bahagikan 10 dgn 100..muhahaahaa

Islamic Clock