Tuesday, May 5, 2009

ISO YG MENDEBARKAN


Benda renyah (sedikit tapi
cukup merimaskan) cenggini
yg aku malas nak layan
sebenarnya.Semenjak Lipan
(utang ko 50 tu halal kan lah,
tk rugi pon weii) berpindah ke
Singapora ni, benda2 berkaitan ISO 9001
betul2 menyemakkan rutin harian aku..Nasib baik
ada PA yg bagus..Tapi bab2 menghafal clause-clause ni yg aku maleh skit..
umur dh meningkat ni mana nk ingt suma menatang clause alah tu..Suma ni
pasal audit ISO 9001 -Quality Management pada minggu depan..
nk kene speaking english-kelate pulok la ni..haru-haru...if u don have nowledge,u
don gamble lah..and..don say laik that if u don wont to read...hoohoooo....

4 comments:

LiPaNkEtaWa said...

iso??hah..kali ni br ang tau camna rasa dia..dulu aku dok pulun sowang2..kerap2 la tepon mak angkat..
haha..


chada79.multiply.com

UXOP said...

Lipan..
Mak angkat pun dh pening la..
JBA blom bayar claim dh 4 bulan ni..aku igt suma kene cuti lama kot..laptop UPMC tu aku dh jual..

LiPaNkEtaWa said...

hah..
dh jual tu tak reti2 nk derma kat aku??

http://chada79.multiply.com/
n a t u r e i n m o t i o n

UXOP said...

rugi 200..tp aku tk tau bdk tu jd amik ke tak..dia nk tgk dulu..
keter aku masuk workshop,tukar radiator..kt 700 la weii..skali engine..jd ms nk mai sini..ang nasib baek ooo..

Islamic Clock